Сітком від Девіда Лінча: Як я перестав бятись кролів і полюбив екзистенціальну кризу

Колись Девід Лінч зробив тривожний веб-сітком під назвою «Кролики», тепер він використовується психологами, щоб викликати почуття екзистенціальної кризи у суб’єктів дослідження.

Девід Лінч залишається продуктивним в останні роки –  випустивши альбом і відродивши Twin Peaks та випустивши короткометрівку на Netflix на власний ДР, але пройшло більше десяти років з моменту його останнього художнього повнометражного фільму. Проте, Лінч це KVLT. Найбыльш улюбленим для RefRoom залишається сітком «Кролики», шоу про, власне кажучи життя кролів. Або, скоріше, шоу про гуманоїдних кролів, які обмінюються лініями загадкових діалогів в темній вітальні, розташованій, «в безіменному місті, затопленому безперервним дощем», де вони всі живуть «зі страшною таємницею».

 Звичайно, частково авторська атмосфера режисера виникає з загрозливо представленої домашньої обстановки 50-х і химерної зовнішності людей-акторів, які мають невиразні кролячі голови. Але те ж саме відноситься і до звуку (він прям макимально Лінчівський): поряд зі зловісною партитурою частого гостя картин Лінча, Анджело Бадаламенті ми чуємо цей постійний потік дощу з випадковими звуковими пунктуациями і нез’ясовно як розташованого сміху. Перегляд “Кроликів” – більш щільно відповість вам на питання, чому саме цей серіал психологи з університету Британської Колумбії використовували щоб викликати відчуття екзистенційної кризи у суб’єктів дослідження.

Кролики – це комедія, це не просто пародія або сатира; вона існує, можливо, як самий химерний і буквально коментований комедійний серіал, хоча як і інші роботи Лінча володіє протидієчую силою, яка кидає виклик і не знайомить з основними поняттями сетингу, сюжету, дії та наративів. Абстрагуючи основні елементи сіткому, знімаючи з них розповідь, шоу сигналізує про комедії на одному рівні і тотальний морок на іншому більш хтонічному, ставлячи себе одночасно у відповідність з ситуаційними комедіями за своєю суттю і одночасно будучи деструктивної критикою жанру.

Автор публікації

Офлайн 7 днів

alessia

0
Коментарі: 3Публікації: 371Реєстрація: 16-12-2019

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *